U posljednjih godinu dana taj proces inovacija u području edukacija dodatno je ubrzan jer je pandemija promijenila svijet, uzrokujući javnozdravstvenu i gospodarsku krizu. Milijuni ljudi širom svijeta ostaju bez posla i mogućnosti da sebi i svojoj obitelji osiguraju minimalni prihod. Međutim, za one koji još uvijek imaju posao, mijenja se i način rada i tehnologije koje koriste u radu. Svaki posao traži sve više digitalnih vještina, a to je posebno došlo do izražaja kada su milijuni ljudi prošlog proljeća počeli raditi od kuće.
U sljedećih pet godina očekuje se da se globalno otvori gotovo 149 milijuna novih tehnoloških poslova na područjima kao što su razvoj softvera, kibernetička sigurnost i strojno učenje, komentirao je Satya Nadella, CEO Microsofta.
Globalna obrazovna inicijativa
Pandemija je u hipu sve poznate obrasce dovela u pitanje i uzrokovala globalnu ekonomsku krizu. Zato je Microsoft lani pokrenuo globalnu inicijativu usmjerenu ka stjecanju novih digitalnih vještina potrebnih u COVID-19 gospodarstvu, ali i u gospodarstvu budućnosti.
Microsoftova inicijativa uključuje trenutačne korake da bi se pomoglo onima koji žele steći nove vještine i konkurirati za tražene poslove, a oslanja se na podatke i digitalnu tehnologiju:
- Počinje s podacima o poslovima i vještinama koje osigurava LinkedIn Economic Graph,
- Pruža besplatan pristup sadržajima u LinkedIn Learningu (besplatno je dostupno više od 250 sati sadržaja za učenje), Microsoft Learnu i GitHub Learning Labu,
- Korisnicima su na raspolaganju Microsoft Certifications i LinkedIn alati za traženje posla.
Nakon odslušanih modula unutar Microsoft Learn platforme također je moguće i pristupiti Microsoft certificiranju po cijeni od 15 američkih dolara (posebna, vremenski ograničena ponuda). Microsoftovi su certifikati priznati svugdje u svijetu, a istraživanja su pokazala da osobe s Microsoft certifikatom lakše pronalaze posao, imaju bolju plaću i lakše prelaze na višu poziciju unutar tvrtke ili organizacije.
Više o tečajevima možete doznati na Algebrinim stranicama, gdje se na njih možete i besplatno prijaviti.
Pridružite se desecima tisuća Hrvata
U Hrvatskoj je, tijekom 8 mjeseci od kada je pokrenuta inicijativa, više od 20.000 osoba sudjelovalo u procesu online učenja, što nas smješta na 6. mjesto u Srednjoj i Istočnoj Europi, odnosno na 77. mjesto globalno.
Pojedini sudionici podijelili su svoja iskustva online učenja i stjecanja online vještina te ispričali što im je ono donijelo:
Anita Mikić, voditelj grupe za Retail & Trade i Production & Manufacturing sektor u Hrvatskom Telekomu, prošla je edukaciju na Microsoft Learnu te položila ispit za stjecanje Microsoft certifikata koji joj pomaže da svakodnevne poslovne zadatke obavlja još učinkovitije: “Digitalno doba u kojem živimo donosi nam ubrzane procese promjena koje moramo pratiti. Bez kontinuiranog ulaganja u osobni razvoj i unapređenje znanja i vještina nije moguć razvoj uspješne karijere, a također je i osnovna pretpostavka za rast i razvoj poslovanja kompanije. Microsoft certifikati kao industrijski standard prepoznati su u cijelom svijetu i iz perspektive prodaje u kojoj radim edukacija i certifikacija mi omogućuje bolje razumijevanje tehnologije, a time i bolje razumijevanje korisnika i njegovih potreba.”
“Globalna pandemija potpuno je promijenila način poslovanja u nekim industrijama, a među njima je i naša – event industrija, odnosno event management. Ubrzo nakon prvog lockdowna shvatili smo da, ukoliko želimo opstati, trebamo promijeniti način razmišljanja, odnosno kreirati novi poslovni model uz pomoć suvremenih tehnologija. Imali smo već dosta iskustva s live streamom, hologramskim projekcijama i hibridnim eventima jer smo radili veće konferencije i summite širom Europe, no svo to iskustvo i znanje trebalo je iskoristiti za novi model za male, srednje ili velike evente u doba kada se globalno niti jedan event nije održavao uživo. U osmišljavanju naših novih streaming studija i studija za virtualne evente u novom Mozaik Event Centru pomogli su mi LinkedIn online tečajevi na temu alata za analizu podataka, upravljanja projektima i alata za online event management, ali i Microsoft Learn tečajevi o Power BI-ju“, komentirala je Tea Krpan, direktorica Mozaik grupe, tvrtke za event management.
“Kada radite u prodaji, u svakom trenutku je važno znati kome se obraćate, kako pristupate klijentima i koje su vaše prednosti, odnosno zašto bi trebali izabrati upravo vas, vašu uslugu ili prostor. Zdravstvena situacija okrenula je sve naglavačke pa smo u nekoliko dana od Centra bukiranog nekoliko mjeseci unaprijed došli do faze da 2 mjeseca uopće nema evenata. Prilagodili smo ponudu i dopunili je online i hibridnim eventima, no trebalo je prilagoditi i komunikaciju, odnosno obratiti se i širem krugu klijenata koji ne moraju nužno znati što je online ili hibridni event, a htjeli bi se organizacijom nekog događanja obratiti svojim partnerima, korisnicima ili zajednici. Na LinkedInu sam pogledala niz prodajnih edukacija te edukacija o tome kako pristupiti klijentu u novim okolnostima, kako s poslovne, tako i s ljudske strane jer je kod ljudi bio prisutan velik strah od nepoznatog i od razvoja situacije u budućnosti pa je trebalo razmišljati i o tom segmentu“, dodala je Marina Šafarić, manager Mozaik Event Centra u Zagrebu.