Aircash nudi nova rješenja, među ostalim i slanje novca u Tursku

Domaći fintech startup ima sve više korisnika i sve više usluga u cijeloj EU, a novost je i slanje novca u Tursku, posebno korisno osobama iz te zemlje koje žive i rade u Njemačkoj i Austriji

Aircash konstantno radi na unaprjeđenju svojih usluga i prilagođava se svim tržištima na kojima je prisutan. Osim što se proširio na druge države EU s različitim uslugama, razvili su i posebnu uslugu za tursku populaciju koja živi u Austriji i Njemačkoj. Ono što im nude je brz i inovativan način slanja novca u Tursku, na turski IBAN. Za razvoj ovakve specifične usluge bilo je potrebno svega mjesec dana, a primjenjiva je za sve osobe koje žive ili rade u Austriji i Njemačkoj, i imaju potrebu slati novac u Tursku.

Iz Aircasha od početka ističu kako im je jedan od glavnih ciljeva ubrzati i pojednostaviti slanje novca u Europi, pa je usluga slanja novca vrlo često korištena i među Hrvatima koji rade u ostalim EU zemljama i šalju novac obitelji u Hrvatsku.

Za slanje novca u Tursku lansirana je i medijska kampanja, za sve koji iz Austrije i Njemačke prate poznatu tursku Süper Lig. Tijekom najgledanijih turskih utakmica u kojima igraju jaki turski klubovi kao što su Galatasaray, trenutačni prvak Turske, Fenerbahçe, Beşiktaş, gledatelji će vidjeti i Aircash reklamu.

U Aircashu nastavljaju s ovakvim specifičnim rješenjima i dalje – svako novo tržište na kojemu su prisutni proučavaju iz perspektive korisnika i potom razvijaju uslugu koja rješava stvarne, svakodnevne potrebe tih korisnika. Uz već svima poznato najbrže slanje novca koje se događa u sekundi, omogućeno je i plaćanje režija bez naknada za Hrvatsku, Sloveniju i Austriju, kao i kupnja različitih poklon-bonova i telekom bonova.

Aircash omogućuje svojim korisnicima širinu mogućnosti pohranjivanja novca. Korisnik bira način koji mu najbolje odgovara – svoj Aircash novčanik može puniti bankovnim karticama, uplatom s drugog Aircash Novčanika ili direktno uplatom gotovine. Aircash je jedini mobilni novčanik koji korisnicima nudi mogućnost uplate gotovine na prodajnim mjestima partnera.

Trenutačno je prisutan na gotovo 100.000 prodajnih mjesta i broji preko pola milijuna korisnika na tržištima Hrvatske, Slovenije, Austrije, Njemačke, Češke i Rumunjske.