FutureProof – aplikacija koja mladima pomaže pronaći idealnu profesiju

Projekt FutureProof pomaže mladima osvijestiti se o njihovim talentima, a jedinstvena aplikacija koju je lansirao Hrvatski Telekom predlaže im karijeru koja odgovara njihovoj osobnosti

Kako bi pomogao mladima da se osvijeste o svojim talentima i maksimalno razviju svoje potencijale te na taj način pronađu idealnu profesiju, Hrvatski Telekom pokrenuo je projekt FutureProof. Inicijalni pokretač projekta je Deutsche Telekom, koji uz primjenu Hollandovog RIASEC modela, dominantnog u području psihologije izbora zanimanja, predstavnicima Generacije Z pruža popis karijernih opcija koje odgovaraju različitim tipovima osobnosti.

Aplikacija i na hrvatskom

U sklopu projekta predstavljena je i istoimena aplikacija, dostupna i na hrvatskom jeziku. Aplikacija je besplatna i dostupna svima, a pomaže mladima otkriti vlastite skrivene talente putem personaliziranog iskustva, uzimajući u obzir ključne trendove u svijetu tržišta rada. Uz aplikaciju je dostupan i online HUB koji sadrži korisne savjete za mlade kako napisati životopis, pripremiti se za razgovor za posao ili unaprijediti svoj profil na društvenim mrežama.

Kako bi dobio što bolji uvid u živote mladih, njihove želje i aspiracije Hrvatski Telekom je u suradnji s agencijom Ipsos proveo istraživanje među pripadnicima Generacije Z. Rezultati istraživanje pokazali su kako  je velika većina mladih u Hrvatskoj, njih čak 72 posto, zabrinuta za svoj budući posao i karijeru, a više od polovice ih nije sigurno čime se želi baviti u budućnosti. Istraživanje je pokazalo i kako bi 66 posto mladih u Hrvatskoj željelo svoje interese i hobije pretvoriti u profesionalnu karijeru te bi voljeli dobiti savjete od uspješnih osoba koje su prošle takav profesionalni put. Njih 65 posto također je pokazalo interes za korištenjem digitalnih platformi u razvoju svoje karijere.

Neizvjesnost oko zaposlenja prisutna je među Generacijom Z diljem Europe što potvrđuje i posebno istraživanje Deutsche Telekoma koje je pokazalo da 54 posto mladih Europljana uopće nije sigurno koji će poslovi postojati u budućnosti, dok ih 43 posto nije sigurno imaju li kvalitete potrebne za poslovni uspjeh.

Globalni program za mlade

Projekt FutureProof razvijen je u suradnji predstavnika Generacije Z i skupine stručnjaka koji se profesionalno bave razvojem poslovnih karijera. Podršku projektu dala je i Global Youth organizacija, kao i sedmerostruka dobitnica Grammyja Billie Eilish s kojom je Deutsche Telekom sklopio suradnju 2020. godine s ciljem širenja poruke digitalnog optimizma u stvaranju bolje budućnosti.

“Projektom FutureProof uz poruku “Ti oblikuješ svoju budućnost“, mladima osiguravamo vrlo korisnu praktičnu podršku koja će im biti od velike koristi jer će ih osvijestiti o njihovim potencijalima od kojih su im neki možda poznati, dok su drugi skriveni, ali opet prisutni. Hrvatski Telekom želi pomoći Generaciji Z da iskoriste sve prilike koje im pruža tehnologija, a to je posebno važno u ovom trenutku kad se mladima budućnost čini posebno neizvjesnom”, izjavila je Branka Bajt, direktorica Sektora za brend Hrvatskog Telekoma.

Projekt će pratiti i posebna međunarodna kampanja koja će biti prisutna na digitalnim kanalima kao što su Instagram, YouTube, Snapchat, TikTok i Spotify.