Hrvatska tvrtka za robotiku udvostručila je broj zaposlenih u posljednjih godinu dana te se ubrzano priprema za lansiranje serije novih rješenja kroz sljedećih nekoliko mjeseci
Gideon Brothers, tvrtka za robotiku i softverska rješenja temeljena na umjetnoj inteligenciji, obilježila je petu godišnjicu od osnivanja, predstavivši tom prigodom novi vizualni identitet i novo ime – Gideon.
Gideon peti rođendan dočekuje u užurbanim pripremama za predstavljanje nove serije revolucionarnih rješenja kojima će po prvi puta moći automatizirati niz specifičnih operacija rukovanja materijalom. Istovremeno, tvrtka snažno jača svoj danas međunarodni tim, koji se u posljednjih godinu dana udvostručio na 140 zaposlenih u Hrvatskoj, SAD-u i Njemačkoj. Broj zaposlenih nastavit će rasti te tvrtka trenutno ima više od 30 otvorenih pozicija.
“Izuzetno smo ponosni na ono što radimo u Gideonu i zahvalni smo našim zaposlenicima, partnerima, prijateljima i kupcima koji stoje uz nas i podupiru naš rast. Iza našeg novog looka i dalje je ista tvrtka i isti tim – iako smo sada još veći i bogatiji talentom. Jednako smo posvećeni našoj viziji: pomoći čovječanstvu da ostvari eksponencijalni rast kapaciteta globalnih lanaca opskrbe”, kazao je Matija Kopić, suosnivač i glavni izvršni direktor Gideona.
Podsjetimo, širenje aktivnosti razvoja i međunarodnih operacija u Gideonu, praćeno intenzivnim zapošljavanjem, dolazi nakon prošlogodišnje dokapitalizacije Serije A, vrijedne ukupno 32 milijuna USD, kojom je predvodila tvrtka Koch Disruptive Industries.
“Naš novi vizualni identitet odražava novu energiju i redefinirani fokus na razvoj najboljih rješenja za specifične, kompleksne izazove naših kupaca. Ovom evolucijom branda želimo bolje komunicirati širinu naše ekspertize i uskladiti je s redefiniranim fokusom i vizijom. Upravo zato, naš novi vizualni identitet je jednostavniji, pristupačniji, nadahnut ljudima i uvijek u pokretu”, pojasnila je Sanja Buterin, direktorica marketinga u Gideonu.