Jenz: od male hrvatske aplikacije do svjetski poznatog imena

Sjećate li se sadržaja zadnjeg maila kojeg ste dobili od kompanije u kojoj radite? Ili možda teme zadnjeg teksta kojeg ste pročitali na Intranetu? Vjerojatno ste se ni ne sjećate kada ste ga zadnji put otvorili.

Iako je komunikacija tijekom godina jako napredovala, tvrtke i dalje koriste poprilično tradicionalne alate u dijeljenju informacija prema svojim zaposlenicima. Tvrtka Q doskočila je tom problemu, te je osmislila jedinstvenu platformu koja transformira cijelu internu komunikaciju.

Riječ o aplikaciji Jenz, svojevrsnom Instagramom za zaposlenike, koju karakterizira izrazita jednostavnost i intuitivnost, kao i vizualna atraktivnost za razliku od drugih poslovnih komunikacijskih kanala. Umjesto e-mailova, Google kalendara, Intraneta i Slacka – Jenz nudi sve na jednom mjestu.

Glavne funkcionalnosti

Ova aplikacija staje na kraj jednosmjernoj komunikaciji jer na njoj zaposlenici mogu shareati fotke s košarke nakon posla, nečijeg rođendana u tvrtki ili fora projekta na kojem rade. Na Jenzu se može upisati i status odsutnosti ili dati Kudos kolegi za zalaganje i pomoć.

Među ostalim, zaposlenicima nudi i mogućnost da se u svakom trenutku anonimno obrate odjelu po izboru, a ne samo jednom u kvartalu ili kad to odluče ljudski resursi. S druge strane, kompanije u samo par klikova mogu snimiti video i obavijestiti sve zaposlenike o svim važnim informacijama.

Impresivni rezultati

Jenz trenutno koristi nekoliko stranih i domaćih tvrtki, među kojima su AutoZubak i Terme Sveti Martin, a u procesu onboardinga je još nekoliko tvrtki raznih veličina i industrija. Reakcije klijenata i partnera su impresivne, pošto na tržištu postoji ogromna potreba za ovakvom aplikacijom.

Nakon implementacije, provedena je i anonimna anketa koja je pokazala kako dvije trećine zaposlenika koristi Jenz svaki dan. Anketa je pokazala i konkretne benefite – 95% zaposlenika kažu kako zahvaljujući Jenzu nisu propustili niti jednu važnu informaciju o tvrtki, a 92% njih smatra kako Jenz doprinosu boljitku firme, te bi ju preporučilo drugim kompanijama.

Također, čak 98% zaposlenika smatra da anoniman „Shoutbox“ doprinosi transparentnijoj internoj komunikaciji, 93% njih osjeća se motiviranije nakon što prime pohvalu od kolege, dok 90% zaposlenika misli da im Jenz pomaže da bolje upoznaju svoje kolege. Zavidan je podatak i da se čak trećina zaposlenika osjeća motiviranije od kada koriste ovu aplikaciju.

Kako je razvijen Jenz

Jenz je prvi put u ruke korisnika došao početkom lockdowna, no ideja i razvoj Jenza krenuli su puno ranije. Kako je Q najbrže rastuća softver agencija u Europi, suočavala se sa jako brzim porastom broja zaposlenika te im se ubrzo nametalo pitanje kako povezati sve te ljude i održati timski duh. Tu se rodila ideja za Jenzom na kojem je radilo 30-ak stručnjaka iz različitih područja.

Ako vas zanima što Jenz ima „ispod haube“ i kako je od male hrvatske aplikacije stasao do svjetski poznatog imena, poslušajte predavanje Q-ovih developera Hane Limić i Marija Blažeka na ovogodišnjem .debugu.