Višestruko nagrađivani web dizajn i development tim hrvatske tvrtke Bornfight, koji se ovog mjeseca službeno odvojio od svoje krovne firme kao spin-off tvrtka BORNFIGHT STUDIO®, okretanje nove stranice u poslovanju obilježio je, a kako drugačije nego objavom nove stranice — bornfight.studio.
Već nanizali najprestižnije nagrade struke
Netom nakon launcha, njihov novi web osvojio je prestižnu svjetsku nagradu — FWA of the Day. Riječ je platformi na kojoj stručni suci iz cijeloga svijeta, osim dizajna i developmenta, ocjenjuju i inovativnost, a konkurencija nije nimalo laka, pa je time ova nagrada dala ogroman vjetar u leđa BORNFIGHT STUDIO® timu na početku faze osamostaljenja.
Osim FWA, u zadnjih nekoliko dana za novi web BORNFIGHT STUDIO® ekipe pristigle su i brojne druge nagrade, a za neke od njih još se čeka završetak glasovanja stručnih sudaca. Zasad su osvojili CSS Site of the Day, CSS Design Awards – Best UI design, Best UX design te Innovation, a pobjednici su i Mindsparke Magazine Site of the Day. Osim toga, nominirani su i za Awwwards Site of the Day, najrelevantnijoj platformi za nagrade web stranicama koja prepoznaje i promovira talent i trud najboljih programera, dizajnera i web agencija i studija u svijetu.
Inače, na natječaju Awwwardsa, 2018. godine, još pod okriljem Bornfighta, osvojili su nagradu za Agenciju godine po izboru korisnika, u konkurenciji među 30 najboljih svjetskih agencija. Osim te respektabilne nagrade, tijekom proteklih godina nanizali su još čak 19 dizajn i dev nagrada na toj platformi te dvije FWA of the Day, kao i mnoge druge poput MIXX Best Website te CSS Design Awards.
Kad hrvatski unicorni žele novi web, zovu BORNFIGHT STUDIO®
Osim u svjetskoj dizajnerskoj i developerskoj zajednici, rad BORNFIGHT STUDIO® itekako je poznat i hrvatskom poslovnom tržištu. Mnoge uspješne hrvatske, ali i svjetske tvrtke obrate se njima kad žele odličnu web stranicu: Bugatti Rimac, Infobip, Photomath, Gideon, Petpak, Ljubičić Tennis Academy, samo su neki od poznatih digitalnih projekata iza kojih stoji BORNFIGHT STUDIO®, uigrani tim dizajnera, developera, content managera, project managera i drugih eksperata u području digitalnih brand rješenja. Studio broji 23 zaposlenih, a većina njih iskusni su pojedinci koji su se svojim autentičnim radom kroz godine etablirali u communityju.
Baš su se nedavno vratili iz Amsterdama s ovogodišnje Awwwards konferencije, koju su prvi put posjetili kao BORNFIGHT STUDIO®. Pokazalo se da većina svjetske digital dizajn i development zajednice već zna razliku između Bornfighta i BORNFIGHT STUDIO®, a nastavit će i suradnju s partnerskim studijima i agencijama iz cijelog svijeta, poput Thirty Three Studio, Stoemp Studio, Sullivan NYC i Azzerad Studio.
Koja je tajna njihova uspjeha?
Osim dizajna i developmenta internetskih stranica, BORNFIGHT STUDIO® klijentima nudi mnogo više od toga.
– Pomažemo im izgraditi cijelu digitalnu prisutnost branda. Ako netko ima business, a ne zna ni otprilike na koji ga način prezentirati u najboljem svjetlu, mi imamo eksperte u timu za razna područja: od istraživanja među korisnicima, do brand identiteta i strategije, art i kreativne direkcije – kaže nam voditelj Studija, Zoran Završki, kreativni front-end developer s dugogodišnjim iskustvom na hrvatskoj digitalnoj sceni, još iz vremena kad je bio dio iStudija, koji seže i prije vremena agencije Degordian.
Kaže i da je za uspješnost njihovih klijenata i nagrađivanost projekata najvažniji temeljit pristup dediciranih, iskusnih timova Studija.
– Svakom klijentu pristupamo na način da ulazimo duboko u njihov business, kako bismo što bolje razumjeli njihove potrebe i definirali kako ostvariti njihove ciljeve kroz website. Osiguravamo to na način da je Studio tim zapravo tim specijalista s puno iskustva u svojim područjima, kao i zajedničkog iskustva kroz višegodišnju suradnju, koji prate klijenta jednako od samog početka kao i kasnije kroz različite faze i prekretnice, osiguravajući najbolje prakse u svakoj od faza. Tim koji klijenti upoznaju, tim je koji radi na njihovim projektima i tim koji je prepoznat u communityju po rezultatima i radovima – kaže Zoran.
Ukratko, kvalitetni ljudi u timu, u spoju s kvalitetnim klijentima, čine čuda.
– Put koji gradimo jest: top ljudi, top klijenti/projekti i dobri rezultati. Želimo da nam klijenti ili partneri i dalje stižu zato što žele raditi sa nama na temelju tih vrijednosti, umjesto iz potrebe da “trebaju samo neku agenciju”, što je čest slučaj danas – dodaje Zoran, a otkrio nam je i što se trenutno “kuha” u njegovom timu.
“Show, don’t tell”
– Generalno bih podijelio projekte na webove za digitalne proizvode, poput Mediatoolkita i Simpplra, te hardware proizvode, poput Gideona, Rimca, Stypea, kojima omogućavamo da kroz vlastitu web stranicu predstave sebe ili svoje proizvode cijelom svijetu. Trenutno u pipelineu imamo i nekoliko e-commerce stranica, prvenstveno Shopify koji je jako tražen, ali nećemo previše otkrivati – za kraj će Zoran, u stilu “show, don’t tell” (pokaži, ne pričaj) što je i svojevrsni moto Studija.