Hrvatska inovacija u kamping industriji daje rezultate

Nakon što su u studenom prošle godine najavili partnerstvo, hrvatski startupi SWEN i CampMap obećali su kako će “zajedno razviti nešto revolucionarno za kamping industriju”. I nisu razočarali.

Upravo su završili integraciju njihovih dvaju softverskih sustava, koja na inovativan, a vrlo jednostavan način poboljšava iskustvo gostiju, dok istovremeno pojednostavljuje operativne procese u samim kampovima.

Naime, ljubitelji kampiranja, koji su i dosad masovno pregledavali položaje parcela na CampMap-u — sustavu digitalne kartografije kampova, odsad tu mogu i direktno rezervirati željenu poziciju parcele.

Klikom na parcelu koja je slobodna, gosti odabiru opciju rezerviranja, a uz uobičajene podatke o gostu, rezervacija uključuje i točan broj parcele koji je gost odabrao. Nova funkcionalnost omogućena je zahvaljujući integraciji sa SWEN-om — sustavom za upravljanje kampovima, preko kojeg se rezervacija odmah zabilježava u kampu, te gost nema potrebu odvojeno ih kontaktirati kako bi završio proces bookinga. Zaposlenici kampa, pak, u stvarnom vremenu zaprimaju rezervaciju kroz SWEN, a automatski se ažuriraju i podaci o dostupnosti. Prvi kamp u kojem je ova inovacija omogućena je AntonyBoy, jedan od najvećih i najpopularnijih kampova na Pelješcu.

“Ova suradnja dokaz je moći tehnologije u turističkom sektoru. Integracijom naših inovativnih rješenja unaprijeđujemo iskustvo kampiranja za goste, dok istovremeno pojednostavljujemo poslovanje pružateljima usluge”, kaže Simon Neal, osnivač CampMap-a.

“Našom integracijom omogućili smo neviđenu razinu preciznosti i personalizacije u procesu rezervacije, ispunjavajući visoka očekivanja gostiju. Nadalje, ova inovacija donosi opipljive prednosti menadžmentu AntonyBoya, koji sada ima pregled rezervacija i dostupnosti parcela u stvarnom vremenu, što omogućuje poboljšanu operativnu učinkovitost, što je i glavna misija SWEN-a”, dodaje Leonardo Dražić, CEO SWEN-a te najavljuje skoru ekspanziju i na druge kampove.