Ovih je dana službeno objavljeno da je spajanjem softverskih odjela Omega Softwarea, King ICT-a i Aktivisa nastala nova IT kompanija i samim time novi brand na hrvatskoj tehnološkoj sceni – Abysalto. Tim smo povodom razgovarali s Mladenom Čordom, voditeljem marketinga i PR-a u Omega software d.o.o. koji je vodio Marketinški tim za intergraciju brendova kako bi nam otkrio više pojedinosti.
Recite nam nešto o kompaniji Abysalto i viziji na kojoj je nastala…
Abysalto d.o.o. nastao je konsolidacijom i spajanjem softverskog poslovanja KING ICT-a, Omege Softwarea i Aktivisa. Naša je želja bila koncentrirati sve naše talente na jednom mjestu, stvoriti uvjete za još efikasniju i bolju organizaciju, omogućiti da se cijela kompanija fokusira na razvoj rješenja za svoje klijente. Vjerujemo da ćemo na taj način postići još veću učinkovitost, a to će nam omogućiti još veći naglasak na isporuku inovacija i dodatnih funkcionalnosti naših proizvoda. Istovremeno, sinergijski učinak ove integracije donosi kvalitetniju suradnju, bolji protok i značajno povećanu bazu znanja i u konačnici snažniji timski duh. Posebno ističemo našu veliku snagu i vrijednost – više od tri stotine dokazanih i vrhunskih IT stručnjaka koji zajedničkim snagama stvaraju inovativna rješenja na dobrobit naših klijenata i partnera.
Naša vizija je vrlo jednostavna i želimo okupiti vrhunske IT stručnjake u jednoj kompaniji koja će razvijati inovativna rješenja i ravnopravno parirati najvećim svjetskim IT igračima. Kroz tehnološke inovacije želimo ostaviti snažan trag – transformirati poslovanje klijenata, ali i unaprijediti živote ljudi.
Kako ova promjena utječe na korisnike Abysalta i vaša IT rješenja?
Nova organizacija omogućit će nam da se još više fokusiramo na razvoj i optimizaciju naših usluga, čineći ih bržima, kvalitetnijima i još pouzdanijima. Sve tri sastavnice koje sada čine Abysalto već desetljećima svakodnevno rješavaju kompleksne tehnološke i poslovne izazove naših klijenata, a sve s ciljem kako bismo optimizirali procese, digitalizirali i digitalno transformirali njihovo poslovanje, ali i pojednostavili i unaprijedili svakodnevni život korisnika njihovih usluga. Iako radimo kompleksne stvari, u konačnici naša rješenja krajnjem korisniku moraju biti vrlo jednostavna i intuitivna. Naša digitalna rješenja su možda nevidljiva široj publici, ali su istovremeno duboko prisutna u svakodnevnom životu milijuna ljudi – od upisa djece u vrtiće, prijave gostiju u smještaj, jednostavnijih plaćanja u poljoprivredi, kupovine karata u javnom prijevozu ili pametnog upravljanja javnom rasvjetom. Usluge za koje su prije bili potrebni deseci papira i nebrojeni timovi ljudi, zahvaljujući naših rješenjima danas su dostupne u nekoliko klikova.
Vjerujemo, i zato smo uostalom i krenuli u ovo strateško okrupnjavanje, da će Abysalto biti u mogućnosti našim korisnicima pružiti još veću vrijednost za istovjetno ulaganje. S time da pojam vrijednosti možemo izražavati na više različitih načina – u novčanim uštedama, u širenju funkcionalnosti naših rješenja kako bi još bolje zahvatili poslovne izazove naših korisnika, odnosno u uštedi vremena i širenju kapaciteta.
Koji su dugoročni ciljevi tvrtke?
Uz pružanje inovativnih rješenja visoke dodane vrijednosti te podršku digitalnoj transformaciji javne uprave i privatnog sektora, dugoročni planovi uključuju izlazak na europsko tržište te otvaranje regionalnih i europskih ureda, kao i strateške akvizicije koje će dodatno učvrstiti našu poziciju lidera u industriji. Proširenje na globalna tržišta omogućit će nam priliku da primijenimo naše prilagođena softverska rješenja na različite sektore, od mobilnosti i transporta, preko energetike i dekarbonizacije, pa sve do turizma i poljoprivrede.
Uvjereni smo kako nas akumulirano korporativno znanje i iskustvo čini iznimno konkurentnima u Europi. Sigurni smo da našom agilnošću i portfolijom dokazanih rješenja možemo ravnopravno konkurirati najvećim pružateljima usluga iz ovog segmenta u javnom i privatnom sektoru.
Kako planirate diferencirati tvrtku od konkurencije u Europi?
Smatramo da se od naše konkurencije razlikujemo već danas. Abysalto je za početak kompanija koja iza sebe posjeduje solidni portfolio vlastitih i na tržištu i kod klijenata dokazanih poslovnih rješenja najrazličitijih namjena i kompleksnosti. Naša rješenja se koriste u kompanijama i ustanovama s nekoliko desetaka korisnika, ali i u složenim poslovnim sustavima s tisućama korisnika – dakle dovoljno smo fleksibilni i konkurentni da naša rješenja mogu koristiti malim i srednjim kompanijama i ustanovama, ali imamo i rješenja koja se mogu koristiti u najsloženijim poslovnim okolinama s velikim brojem korisnika i zahtjevnim regulativnim okvirom. Zajedno s našim rješenjima dolaze i naši poslovni konzultanti kojima je na raspolaganju bogato iskustvo i biblioteka internog znanja koje je moguće primijeniti na gotovo svaki poslovni izazov kojeg klijenti mogu postaviti pred nas.
Dakle mi sasvim sigurno nismo startup s jednom idejom koju želimo razvijati i testirati na našem klijentu, nismo ni developerska agencija koja programira kako klijent to nalaže. Abysalto je ravnopravni partner koji će kroz finalni proizvod isporučiti i u njega ugraditi bogato višedesetljetno iskustvo i poslovnu ekspertizu, najbolje poslovne prakse i troškovno optimalni odabir tehnoloških rješenja koja pokreću naše proizvode. A u konačnici, nakon što proizvod isporučimo i implementiramo, svojim klijentima želimo pružiti vrhunsku korisničku podršku koja nadilazi standardne industrijske norme i običaje.
Abysalto je novi brand. Kako je nastao, koje je značenje imena, tko vam je pomogao u tom procesu?
Brand strategiju, ime i vizualni identitet razvili smo u suradnji sa svjetski nagrađivanom agencijom Fabular. Cijeli proces trajao je više od pola godine. Kroz niz istraživanja, intervjua i radionica s našim menadžmentom i zaposlenicima dobili su jasnu sliku o našim snagama i jedinstvenostima te ih pretočili u snažnu priču i ime Abysalto.
Naše novo ime Abysalto kovanica je triju latinskih riječi – abyssus (dubine), altus (visina) i saltus (skok, zaokret) i zajedno sa sloganom Dive Deeper. Aim Higher. sumira naše snage. Dubinski uranjamo u tehnološke izazove klijenata i stremimo visoko kako bismo došli do inovativnih rješenja i zaokreta u njihovom poslovanju. Naš moto Dive Deeper. Aim Higher. je naš motor za budućnost.
Naše kompanije ove temeljne vrijednosti žive i isporučuju svojim klijentima već dugi niz godina. Potraga za Abysaltom je možda trajala mjesecima, ali smo sve dijelove pronašli među sobom. Možemo dakle govoriti o tome kako je Abysalto novo ime u domaćoj IT industriji, ali u stvarnosti je Abysalto zajednički nazivnik za napor kojeg ulažemo desetljećima.
Kako Abysalto pristupa važnosti zaposlenika u stvaranju uspjeha tvrtke? Koje konkretne korake poduzimate kroz Employer Branding strategiju kako biste privukli, motivirali i zadržali vrhunske talente u dinamičnom IT okruženju inovacija?
Naša najveća snaga leži u ljudima – vrhunskim stručnjacima koji su strastveni u tome što rade, imaju neprocjenjivo iskustvo, intrinzičnu motivaciju za učenjem i kreativan duh. Želimo ljude koji na izazove odgovaraju rješenjima, a ne odustajanjem, te koji su spremni izlaziti iz zone komfora kako bi stvarali nešto izvanredno.
Employer Branding strategiju razvili smo također u suradnji sa agencijom Fabular, kako bismo osigurali da istakne snage naših zaposlenika: njihovu stručnost, upornost i hrabrost. Posebno cijenimo ljude koji se ne boje suočavati s izazovima i koji se zalažu za stvaranje vrijednih promjena. Upravo takvim pojedincima pružamo priliku za rad na velikim projektima koji mijenjaju društvo na bolje i unapređuju svakodnevni život milijuna ljudi.
Naš cilj je stvoriti okruženje u kojem zaposlenici osjećaju podršku, imaju priliku razvijati svoje vještine i vidjeti konkretne rezultate svog rada. Kroz našu strategiju Employer Brandinga, Abysalto potvrđuje svoj status kao mjesto koje okuplja strastvene inovatore i stvaratelje promjena. Naši zaposlenici su istinska snaga koja oblikuje budućnost tvrtke.