Početkom travnja započela je suradnja LeverUP Consultinga i Ekonomskog fakulteta u Zagrebu – studenti uče o praktičnim primjenama CRM rješenja i marketinške automatizacije te se pripremaju za početak svojih karijera
Stručnjaci iz LeverUP Consultinga početkom ovog mjeseca započeli su s programom predavanja na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Predavanja iz praktične primjene CRM rješenja i primjene marketinške automatizacije vode direktorica LeverUP Consultinga Daria Nemčonok i izvršni direktor Stjepan Martinić.
Automatizacija poslovnih procesa i digitalni marketing spadaju u najdinamičnija područja poslovne ekonomije, a ujedno su neizostavan dio marketinških strategija većine poduzeća. Prateći najnovije trendove u izazovnom sustavu digitalnog marketinga, stručnjaci LeverUP Consultinga s bogatim profesionalnim iskustvom prenose svoja znanja na nove generacije s izraženim interesom za agilne CRM sustave i marketing automatizaciju.
Prijenos dragocjenog iskustva
“U mojih dvanaest godina iskustva sa Salesforce CRM-om shvatio sam kako su „svježa krv“ i novi, moderniji, način razmišljanja nešto bez čega nema daljnjeg napretka, te je moja ‘dužnost’ upoznati mlade snage sa svim mogućnostima Salesforcea i cijelog njegovog ekosustava”, istaknuo je Martinić uoči početka suradnje s EFZG-om.
Predavanja iz praktične primjene CRM rješenja i primjene marketinške automatizacije provode se u sklopu Katedre za informatiku čiji je cilj kreirati vrhunske stručnjake koji će koristiti informacijsku tehnologiju u svrhu poboljšanja konkurentnosti hrvatskih poduzeća. Također, studenti će slušati predavanja i u sklopu Katedre za marketing te Katedre za menadžersku informatiku, dvaju izrazito važnog i dinamičnih područja ekonomije.
Manjak kadrova u hrvatskoj IT industriji
„Nije tajna da trenutno vlada velik manjak kadrova u hrvatskoj IT industriji. Izuzetno smo sretni time što nas je Ekonomski fakultet u Zagrebu odabrao kao partnera u razvoju novih, vrhunskih stručnjakinja i stručnjaka u najvećem svjetskom CRM sustavu, to jest rješenjima Salesforce“, poručila je direktorica LeverUP Consultinga i predavačica Daria Nemčonok.
Suradnja zagrebačke tvrtke LeverUP Consulting i Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu pokrenuta je sa svrhom priprema studentica i studenata za praktičnu primjenu Salesforce rješenja uz otvaranje mogućnosti za brži pronalazak željenog radnog mjesta nakon studija. Ovim dodatnim angažmanom tvrtka LeverUP Consulting ponovno dokazuje svoju stručnost i profesionalnost u području za CRM i marketinšku automatizaciju te uspješnu suradnju sa Salesforceom, broj jedan svjetskom CRM platformom.
Povezivanje studenata s poslodavcima
“Na diplomskom stručnom studiju Digitalni marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu studentima pružamo znanja i vještine, ali i pregršt praktičnih iskustava. Stručni projekti i stručna praksa nezaobilazni su dio programa kojima studente još za vrijeme studija povezujemo s budućim poslodavcima. Partnerstvo s poduzećem LeverUP našim studentima pruža uvid u platformu Salesforce CRM te mogućnost daljnjeg usavršavanja i certificiranja, kako bi bili još konkurentniji na globalnom tržištu rada u području digitalnog marketinga.”, istaknuo je tim povodom prof. dr. sc. Vatroslav Škare s Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
Studenti, sudionici prvog predavanja, njih pedesetak, slažu se kako je sadržaj bio koristan i zanimljiv te najavljuju dolazak i na slijedeća predavanja u sklopu programa.
Više informacija: www.leverup.io