Studenac je pokrenuo natječaj kako bi dodatno ohrabrio žene da se odvaže na karijeru u tehnološkom sektoru i mentorskim programom pružio podršku u njihovom profesionalnom razvoju. Iva Tereza Čagalj sa splitskog PMF-a pobjednica je ovogodišnjeg izdanja
Završeno je drugo izdanje KodiraONA natječaja kojim je Studenac nastavio svoju misiju osnaživanja profesionalnog razvoja žena na području digitalnih tehnologija i analitike podataka. Pobjednica ovogodišnje KodiraONE Iva Tereza Čagalj, studentica druge godine diplomskog studija Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Splitu, uspješno je riješila postavljeni zadatak i trgovine Studenca razvrstala na turističke i ne-turističke sukladno utjecaju ljetne sezone i povećanom broju kupaca. Za nagradu, pobjednica će sljedećih šest tjedana pohađati program mentorstva pod vodstvom tima podatkovnih znanstvenika i inženjera Studenac Digitala. Osim toga, pobjednica ovogodišnje KodiraONE osvojila je i pretplatu na edukativnu platformu Coursera na kojoj će imati priliku dodatno proširiti svoje znanje i kompetencije.
“Bila sam iznimno ponosna kada su mi iz Studenca javili da sam pobijedila. Sada je ponos prerastao u sreću i uzbuđenost što ću u narednom razdoblju razvijati svoje vještine u timu iskusnih podatkovnih inženjera i znanstvenika. Smatram to neprocjenjivim iskustvom koje će mi mnogo značiti jednoga dana kada diplomiram i napravim prve službene korake na tržištu rada. Nakon što završim s mentorskim programom, svakako ću prionuti na Courseru, jer već dulje vrijeme imam u planu riješiti jedan zanimljivi certificirani tečaj koji će mi koristiti u struci. Na koncu, želim zahvaliti Studencu na pruženoj prilici te inicijativi koja me je dodatno ohrabrila i učvrstila moju želju da svoju karijeru gradim u tehnološkom sektoru”, poručila je Iva Tereza Čagalj.
Studenac Digital usmjeren je prema prediktivnoj analitici i inovacijama kojima se postiže veća učinkovitost i prilagodljivost poslovanja Studenca. Metodom prediktivne analitike sustavno se analiziraju podaci o proizvodima, kupcima i njihovim navikama kako bi se stekla cjelovita slika o njihovom ponašanju te utvrdile konkretne smjernice za ispunjavanje njihovih potreba.
“Prediktivna analitika iznimno je važna za kvalitetnije razumijevanje potreba kupaca, unaprjeđenja poslovanja te optimiziranja poslovnih procesa. Kao najveći maloprodajni trgovački lanac koji broji više od 1200 trgovina u Hrvatskoj, Studenac raspolaže sa zaista brojnim mogućnostima u smislu analize tako velikog skupa podataka kojima se dobivaju precizniji rezultati i postiže bolji uvid u aktualne trendove. Pobjednica ovogodišnje KodiraONE imat će tako priliku upoznati brojne metode koje koristimo u analizama i razumijevanju procesa unutar dinamičnog maloprodajnog sektora. Ivi Terezi želimo dobrodošlicu i sretni smo što svoje znanje možemo prenijeti mladim talentiranim ženama koje s nama dijele zajedničku ljubav prema digitalnim tehnologijama i analizi podataka”, istaknuo je Marin Grgurev, Data science and engineer direktor u Studencu.
Studenac je KodiraONU pokrenuo prošle godine kao dio šire inicijative za promicanje raznolikosti i inkluzije u tehnološkom sektoru.