Nakon ugovorene suradnje s Lukom Modrićem kao zaštitnim licem, snimljena je prva video reklama za domaću sportsku aplikaciju i najavljen pohod na nova tržišta, s novim logotipom
Od ovoga tjedna jedna od najpopularnijih hrvatskih aplikacija u svijetu, Sofascore, ima novi vizualni identitet. Nakon deset godina, kažu, bilo je vrijeme za osvježenje i promjenu. Umjesto sofe, logotip sada predstavlja jednostavni i prepoznatljivi simbol, dok su zelenu i plavu boju zamijenili čisto plavom, s bijelim naglascima. U skorijoj budućnosti moglo bi doći i do redizajna aplikacije, no o tome za sada ne otkrivaju ništa – oni koji nadograde aplikaciju vidjet će tek njezinu novu ikonu.
Ranije ove godine objavljena suradnja s Lukom Modrićem nedavno je rezultirala i snimanjem nove, vrlo atraktivne video reklame za Sofascore, koja je premijeru imala prošloga petka u Zagrebu, zajedno s predstavljanjem osvježenog vizualnog identiteta. Redizajn i ovo partnerstvo otvorit će novo poglavlje za Sofascore, u kojem će ova aplikacija dobivati podršku za još sportova.
Nadolazeće promjene uključuju dodatna poboljšanja u prikazu kompleksnih statistika na korisnicima jednostavan i privlačan način, a sve s ciljem približavanja svih sportu i sporta svima. Krajnja im je misija postati mjesto na kojem će biti moguće pratiti baš sve sportske događaje koje se odigravaju u cijelom svijetu.
“Suradnja s najboljim od najboljih, Lukom Modrićem, samo je potvrda da ne radimo kompromise kada su u pitanju zajednička strast prema sportu, posvećenost preciznoj i brzoj analizi svega što se događa na terenu i želja za stalnim pomicanjem granica” izjavio je Zlatko Hrkać, koji je zajedno s Ivanom Bešlićem osnovao Sofascore.
Bešlić dodaje: “Danas se možemo pohvaliti s 22 milijuna mjesečno aktivnih korisnika, partnerstvo s velikim svjetskim medijima i planovima koji će u budućnosti dodatno potvrditi našu lidersku poziciju u svijetu sportskih analitika.”
Podsjećamo, CEO Sofascorea Zlatko Hrkać na prošlom je .debugu ispričao vrlo zanimljivu priču o nastanku ove kompanije, pa još jednom preporučamo da pogledate to predavanje, dostupno na YouTubeu…