U Hrvatsku je stigla telematika kroz LaqoPrevent, program koji vas nagrađuje za sigurnu vožnju

Croatia osiguranje je upravo predstavilo LaqoPrevent, program prevencije koji korištenjem suvremene tehnologije na mobitelu promiče i nagrađuje odgovorno ponašanje i smanjenje rizika tijekom vožnje…

Nastavljajući digitalizirati ponudu svojih osiguranja, Croatia osiguranje je svim korisnicima 100% digitalnog automobilskog osiguranja LAQO kroz mobilnu aplikaciju danas omogućila besplatno korištenje telematike. Radi se o programu nazvanom LaqoPrevent koji korištenjem suvremenih tehnologija pozadinski analizira način vožnje, promičući na taj način i nagrađujući odgovorno ponašanje i smanjenje rizičnog načina vožnje.

Korisnici tako mogu pratiti različite aspekte svoje vožnje i utjecati na smanjenje ključnih rizika u prometu te biti nagrađeni za odgovorno ponašanje i dobre rezultate.

Telematika je napredno tehnološko rješenje koje u primjeni omogućuje pojedincima da analiziraju i korigiraju svoje ponašanje u prometu. Ova tehnologija unutar LAQO aplikacije koju korisnici dobrovoljno aktiviraju na svojim mobitelima, prati način vožnje, prekomjernu brzinu, naglo kočenje i korištenje mobitela tijekom vožnje. Program nagrađuje dobre vozače pa će korisnicima s najboljim ocjenama biti omogućena ekskluzivna dodatna pokrića prilikom ugovaranja nove police osiguranja. U sklopu programa provodit će se i niz izazova i natječaja kojim će se korisnike dodatno pozivati na odgovornu vožnju.

Da bi aktivirali korištenje telematike, odnosno programa LaqoPrevent, dovoljno je tu novu mogućnost koja vam se od danas pojavila u vašoj LAQO aplikaciji za iOS ili Android OS pokrenete i to je to. Automatski će se, prilikom svakog kretanja automobilom, analizirati vaš način vožnje, potpuno pozadinski i bez ikakvih distrakcija. Bodovni rezultat i parametre vožnje moći ćete pogledati nekoliko minuta nakon napuštanja vozila, poslije svake vožnje.

Pokretanjem ovog jedinstvenog programa prevencije temeljenog na naprednim tehnologijama, LAQO ponovo potvrđuje status najjačeg digitalnog branda u svijetu osiguranja. Od kada je lansiran, LAQO je hit na osigurateljnom tržištu, a reakcija korisnika najbolja su potvrda da na tržištu postoji snažna potreba za naprednim digitalnim rješenjima. LaqoPrevent programom odlazimo korak dalje i doprinosimo podizanju ukupne razine sigurnosti u društvu. Promovirat ćemo i nagrađivati odgovorno ponašanje u svim aspektima života, počevši sada sa sigurnosti u prometu“, poručuje predsjednik Uprave Croatia osiguranja, Davor Tomašković.

Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja, Ana Zovko, direktorica sektora za digitalni razvoj u Croatia osiguranju i Marijan Mumdžiev, CEO Amoda

Direktorica sektora za digitalni razvoj u CO, Ana Zovko najavljuje i nove digitalne inovacijeŽelimo da naši korisnici znaju da smo njihov partner koji sustavno radi na prevenciji i sprečavanju nezgoda. Nastavit ćemo s razvojem i sa svakim novim osiguranjem koje lansiramo u sklopu LAQO branda koristit ćemo nove napredne tehnologije kako bi osiguranici uvijek dobili više od police osiguranja. Zadovoljan korisnik je u DNK LAQO branda“, poručuje Ana Zovko.

Predstavljanju LaqoPreventa prisustvovao je i Marijan Mumdžiev, CEO Amoda čiji je tim za LAQO razvio tehnološko rješenje, a za svoj su rad u insurtech sektoru dobili mnogobrojna internacionalna priznanja i nagrade. Financial Times je proglasio Amodo jednom od 5 top insurtech kompanija u svijetu. Veliko mi je zadovoljstvo biti dio ovog projekta, iako Amodo ima korisnike diljem svijeta, napraviti ovako nešto u “svom dvorištu” je od posebnog značaja za nas. Drago nam je da smo našli partnera koji je, poput nas, ne samo spreman pratiti globalne trendove nego ih i postavljati.“